»

Saturday, November 18, 2006

Nok en scrappedag!


Jada, det er helg - lørdagskveld tilogmed - og hva gjør fruen i huset? Joda, hun SCRAPPER!


Jeg har scrappet en skisseutfordring fra Scraphaugen, og mitt første møte med mitt nye multividunder av en scanneprintemaskin...ja, jeg ble nå ikke helt venner med den..Gammelhunden av en Lexmark ga bedre scannebilder, men jeg - som en tyyyypisk nordmann - har selvfølgelig ikke lest bruksanvisningen på min nye Canon. Jaja.
Bildet jeg har brukt på denne LOen minner kanskje mest om en rollefigur i en gammel, dårlig, irsk krimserie?


I tillegg har jeg "scrappet" julegave til min kjære mor idag, men den viser jeg ikke frem i tilfelle hun skulle klare å tulle sitt legeme inn her. Ikke at det er sore sjanser fo det, men man vet aldri....

0 Creative Comments: