»

Wednesday, May 21, 2008

Bloggen er under oppussing

For de som skulle titte innom med (u)jevne mellomrom, så kan jeg fortelle at bloggen for tiden gjennomgår en aldri så liten oppussing. Det er meget mulig det må ses på som eksperimentering, for dette er jeg langt fra verdensmester i. Jeg ville bare kommer meg litt bort fra den gamle, brune "vintage wannabe-looken" og heller prøve å få et litt sprekere utsseende på plass. (Tilbakemeldinger mottas med takk)

5 Creative Comments:

{ Kristina } said...

Bloggen ser kjempetøff ut! :D

Anonymous said...

Hei Trine,

Helt imponert over "scrappinga" di', jeg. "Snublet" over siden fordi jeg googlet navnet "Trine Blix" - som er en av mine formødre... Tror kanskje jeg har sett navnet ditt på ei postkasse på Hovenga - bor du der ? (Det gjør jeg).

Trine Blix said...

Hei anonym!

Jeg har bodd på Hovenga, og postkassa henger der enda, så det stemmer;)
Nå har jeg flyttet til Herøya.
En av dine formødre? Spennede - det hører jeg gjerne mer om;)

vibeke said...

www.vibeke-a.net/karlsoy

Søk "Trine Blix" i Søk-feltet øverst til høyre... :-)

Trine Blix said...

Hei Vibeke!

Det er jo litt spennende med slektsforskning - absolutt! Jeg vet ikke hvor langt ute i slekt vi i så fall er, for den delen av Blix-slekten i Troms/Lofoten er ganske langt ut for min del. Min gren av Blix-slekten er knyttet til den gamle Benkestok-slekten fra Jämtland/Härjedalen og til Ellingsen-slekten i Norge. Har ikke drevet så mye med dette selv...