»

Monday, October 13, 2008

Rainer 1 år i 2005




Dette lerretet scrappet jeg til runde 2 i LSS (Last Scrapper Standing) på Minneriket.
Jeg har kort sagt rippet hull i lerretet og scrappet inni selve rammen - litt gøy å ikke bare holde seg til 2D men å få til litt 3D-effekt på et bilde.

Bildet er av Rainer som her var ett år i 2005. Det er rart å se på dette bildet nå når jeg sammenlikner med den "store" fireåringen vi har i hus nå. Han ble liksom ekstra stor når minstemann kom til familien i juni. Jeg tenkte å lage slike lerreter av alle ungene - det er desverre ikke så ofte bildene jeg scrapper av dem havner på veggen, det blir som oftest i album.

4 Creative Comments:

lillesmor said...

Kjempestilig å bruke lerretet som ramme på denne måten!! Lekkert med alle blomstene inni og.

Kristin Langnes said...

Fantastisk nydelig Trine!

Vibeke said...

Wow - noe så utrolig flott!!!:)

Calv said...

Your work is stunning! Great attention to detail Trine, lovely to look at.