»

Wednesday, August 13, 2008

Oi! Min første award!

I alle dager...
Jeg har visst fått en award for bloggen min, og det var koselig å se når jeg satte meg ned med en kopp kaffe og en foccachia foran pc`en for å surfe i meg lunsjen min.

Denne awarden har jeg fått av Salte og jeg anbefaler alle å ta en tur innom henne for å suge til seg inspirasjon :)



Jeg ønsker å gi denne awarden til noen jeg også!
Her er mine kandidater:

Ingvild Bolme
Gudrun Loennecken
Hilde "Stempelgal"
Kristin L.
Lene Solhaug
Anette
Katta

1. Vinneren kan bruke logoen i sin blog
2. Link til den personen du har fått awarden av.
3. Nominèr minst 7 andre blogger
4. Legg inn linkene til disse i bloggen din.
5. Legg igjen beskjed i bloggen til dine kandidater.

2 Creative Comments:

Lene S said...

Å tusen takk! Det var veldig hyggelig! :o) :o) Elsker hjerteesken under her forresten! :o)

gudrun said...

Å, så koselig!! Tusen, tusen takk! :)